Turkcell tüketici haklarına nasıl şikayet edilir?
Yeni bir şikayet talebinde bulunmak ve ilettiğiniz şikayetlerin durumunu görüntülemek için .tr’ye giriş yapmanız gerekmektedir.
Turkcell fatura aşımı kapatma nasıl yapılır?
Fatura Kontrol hizmeti ücretsizdir. Bu hizmeti iptal etmek için CANCEL CONTROL yazıp 2222’ye göndermeniz yeterlidir. Mevcut tutara dahil olan tüm kullanımlar ve ücretler de Fatura Kontrol hizmetine dahildir.
Fatura iptali nasıl yapılır Turkcell?
Abonelik işlemleri: Turkcell iletişim merkezlerimize gidebilirsiniz. 532’li müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
Turkcell faturalı cayma hakkı kaç gün?
Sözleşmeniz, fesih bildiriminin satıcı veya sağlayıcı tarafından alınmasından itibaren en geç 7 gün içinde feshedilmelidir. Fesih talebinin yerine getirilmesi için son tarih günlük dergiler için 15 gün; haftalık dergiler için 1 ay; aylık dergiler için 3 aydır.
Turkcell fatura itirazı nasıl yapılır?
Faturanızla ilgili canlı destek ve tavsiyeye ihtiyacınız varsa Bill Consultants’a 532’den ulaşabilirsiniz.
Tüketici haklarına şikayet edince ne oluyor?
Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular, başvurunun yapıldığı tarih ve sıraya bağlı olarak en geç altı ay içinde görüşülerek karara bağlanır. Başvurunun türüne göre karar süresi en fazla üç ay uzatılabilir.
Fatura üst sınırı aşılırsa ne olur?
Fatura limiti aşıldığında müşterinin internet ve telefon hizmeti bir sonraki döneme kadar dondurulmayacaktır. Müşteri hizmeti kullanmaya devam edecektir.
Turkcell fatura aşımı ne kadar?
Paket dışı kullanımlar 40 kez tekrarlanır. Bu fiyatlara tüm vergiler dahildir. Bu aşım deseni 40 kez tekrarlandıktan sonra SMS başına 1,36 TL/SMS ve dakika başına 1,90 TL/dakika ücretlendirilirsiniz.
Telefon faturası kaç ay ödenmezse icralık olur?
Turkcell faturası kaç aydır ödenmezse avukat olur mu? Turkcell 3 aydan fazla süredir ödenmeyen faturalar için yasal işlem başlatabilir. Bu süreç icra takibini de içerebilir.
Turkcell cayma bedeli kaç TL 2024?
(25.01.2024, 25.06.2024 tarihinde sisteme katılan kullanıcı)
Fatura iptali için nereye başvurulur?
Ticari e-fatura iptali için Gelir İdaresi Başkanlığı Portalı üzerinden işlem yapılabilir. Ancak bu iptal işlemi doğrudan yapılmaz. Ticari e-fatura iptali için alıcının kayıtlı e-posta adresi (KEP) üzerinden satıcıya bir mektup göndermesi gerekir.
Turkcell faturamı ödemezsem ne olur?
1-Faturanın son ödeme tarihine kadar ödenmemesi durumunda aboneye, fatura son ödeme tarihinden sonra +1. gün ve en az 7 gün öncesinde bağlantısının kısıtlanacağı SMS ile bildirilecektir.
Turkcell taahhüt iptali cezası ne kadar?
a) Cayma bedeli, 24 aylık taahhüt süresinin ilk 12 ayında kullanıcının sistemde kaldığı süre dikkate alınarak hesaplanır. (26.07.2027, 26.08.2027 tarihinde sisteme katılan kullanıcı)
Hangi durumlarda cayma bedeli ödenmez?
İnternet hızının düşük olması gibi sebeplerden dolayı internetin beklenen verimi sağlamadığı durumlarda Tüketiciyi Koruma Kanunu uyarınca iptal bedeli ödemeden aboneliklerinizi iptal ettirebilirsiniz.
Faturalı hat kaç gün içinde iptal edilir?
180 gün sonra yükleme yapılmazsa aktif kullanım süresi sona erer ve 90 günlük bekleme süresi başlar. Bu süre içerisinde kullanıcı arama ve SMS alabilir ancak arama yapamaz veya SMS gönderemez.
Turkceli’yi nereye şikayet edebilirim?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
Tüketici haklarını nasıl şikayette bulunabilirim?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
BTK şikayet edince ne olur?
Bu, yazdığınız şikayetlerin doğrudan BTK sistemine kaydedildiği anlamına gelir. Ön kontrol (üslup, yazım kuralları, doğruluk vb.) tamamlandıktan sonra şikayet ilgili kurumlara iletilir. Bir sonraki iletişim kişisi son kullanıcı ile doğrudan kurum arasındadır. BTK ayrıca burada olup biteni üçüncü bir göz olarak gözlemler.
Tüketici hakları için nereyi aramalıyım?
Tüketici Danışma Hattı “ALO 175”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara yönelik çözümlerin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.
Tavsiyeli Bağlantılar: Iyi Bir Denetçi Nasıl Olmalıdır